Çevre Ve İklim
Ödemiş Belediyesi Küresel Belediye Başkanları İklim ve Enerji Sözleşmesi’ne Katıldı
Ödemiş Belediyesi Küresel Belediye Başkanları İklim ve Enerji Sözleşmesi’ne Katıldı YANGINLARDAN DERS ALINDI İKLİM VE ENERJİ SÖZLEMESİNE KATILDI Son Orman yangınlarda birçok mahallesin de maddi manevi kayba uğrayan Ödemiş Belediyesi, iklim değişikliğiyle mücadelede önemli bir adım atarak Avrupa Birliği’nin desteklediği Küresel Belediye Başkanları İklim ve Enerji Sözleşmesi’ne (GCoM) katıldı. Bu 🟦

Yorum yazabilmek için oturum açmalısınız.